Startujemy z reklamą w Google Ads

google ads

Idealna kampania na start dla firm, które właśnie rozpoczęły swoją działalność i które dopiero niedawno umieściły w sieci swoją stronę internetową to właśnie kampania realizowana w Google Ads, które dawniej było też znane pod nazwą Google AdWords. Umożliwia ona promowanie biznesu na wielu płaszczyznach. Jedną z największych zalet tego systemu reklamowego jest to, że można bardzo szybko zacząć reklamować swoją działalność, a stworzenie najprostszej kampanii z możliwych wcale nie jest czasochłonne. Dodatkowo, system ten daje możliwość rozliczania płatności za reklamy w modelu płatności za kliknięcie, co również sprawia, że taka reklama jest zaliczana do tych najbardziej efektywnych.

Od czego najlepiej będzie zacząć? Prosta reklama w Google Ads

Żeby móc dość dobrze zorientować się, czym jest ten system i na czym polega ta reklama w Internecie, trzeba po prostu założyć bezpłatne konto w tej usłudze, co jest banalnie proste, jeśli już posiadamy konto w usłudze Gmail- możemy je wykorzystać do konta Google Ads. Sporym ułatwieniem jest to, że już od pierwszych kroków wita nas specjalnie zaprojektowany kreator, który w sposób prosty i intuicyjny pozwala stworzyć pierwszą kampanię reklamową. Jedną z najbardziej podstawowych rzeczy jest odpowiedni dobór słów kluczowych. Dobrze jest wybrać ich na start przynajmniej kilka, aby potem według ich charakteru móc stworzyć grupy reklam oraz same reklamy, jakie będą przypisane do wyświetlania się na konkretne słowa kluczowe. Nie można oczywiście zapomnieć o dodaniu ustawień kampanii, szczególnie jeśli chodzi o wyświetlanie reklam w interesującej nas lokalizacji, ale też jeśli chodzi o dobranie odpowiednich stawek za kliknięcie oraz ustalenie maksymalnego budżetu dziennego. Aby aktywować kampanię trzeba jeszcze skonfigurować płatności.

Nie tylko sieć wyszukiwania

Reklama w sieci wyszukiwania jest tą najprostszą, ale też taką, która zbyt mocno nie nadwyręży naszego budżetu, a może dać naprawdę dobre efekty. Poza taką kampanią jeszcze będziemy mieć do dyspozycji możliwość stworzenia kampanii w sieci reklamowej, gdzie reklamy wyświetlają się na tematycznych stronach partnerskich Google. I tutaj jest możliwość generowania zarówno reklam tekstowych, jak i reklam graficznych w różnych formatach. Sklepy internetowe mogą skorzystać ze specjalnej możliwości projektowania kampanii produktowych. Można też stworzyć ciekawą kampanię remarketingową, a także można zaprojektować kampanię wyświetlającą reklamy wideo w serwisie You Tube. Tak naprawdę, ta duża różnorodność sprawia, że każdy może znaleźć dokładnie takie rozwiązanie, które będzie odpowiednio dopasowane do jego potrzeb, co również stanowi ogromną zaletę Google Ads. Ciężko jest też wyjść poza ustalony budżet, a szereg danych i statystyk pozwala cały czas monitorować kampanię i optymalizować ją tak, aby uzyskać największe korzyści. Jeśli więc myślimy o reklamie na start- na pewno warto wziąć pod uwagę kampanie w Google Ads, o których skuteczności przekonało się już tak wielu przedsiębiorców. Pomoc w uruchomieniu własnej kampanii otrzymasz na stronie https://brandbay.pl/prowadzenie-adwords-sem.

Startujemy z reklamą w Google Ads
Przewiń do góry