Blog

Porady prawne dla biznesu- czy warto z nich korzystać?

To oczywiste, że prowadzenie firmy przez dłuższy czas prędzej czy później może oznaczać konieczność zmierzenia się z sytuacjami, w których pomoc prawnika jest wprost nieodzowna. Dzieje się tak nie tylko w momencie, kiedy pojawia się jakaś sytuacja konfliktowa, czy kiedy dostajemy powiadomienie z sądu. Za pewne też z tego względu dobrze jest mieć gdzieś pod […]

Najlepsze biuro dla firmy na start

Są takie działalności, które właściwie niemalże od razu potrzebują odpowiedniego lokalu- albo po to, aby móc pomieścić swoje zaplecze magazynowe, ale też chociażby po to, aby klienci mogli korzystać w takim lokalu z oferowanych usług. W takim przypadku, otwierając firmę od razu trzeba zająć się tematem wynajmu i zacząć przeglądać dostępne ogłoszenia.

Startujemy z reklamą w Google Ads

Idealna kampania na start dla firm, które właśnie rozpoczęły swoją działalność i które dopiero niedawno umieściły w sieci swoją stronę internetową to właśnie kampania realizowana w Google Ads, które dawniej było też znane pod nazwą Google AdWords. Umożliwia ona promowanie biznesu na wielu płaszczyznach. Jedną z największych zalet tego systemu reklamowego jest to, że można […]

Dieta przedsiębiorcy – grzechy i dobre wzory

Czy prowadzenie biznesu i zdrowe odżywianie idą w parze? Czy przedsiębiorcy odżywiają się zdrowo? Jakie błędy w odżywianiu osób prowadzących działalność gospodarczą pojawiają się najczęściej? Jak ich uniknąć i jak zdrowo się odżywiać? Rola wyglądu w biznesie jest ważna, a zdrowie to warunek dobrego wyglądu. Oto kilka wskazówek. Czy przedsiębiorcy odżywiają się zdrowo? W zasadzie […]

Jak prowadzić stronę firmową na Facebooku?

Obecność w mediach społecznościowych jest dla wielu firm szansą na zyskanie rozgłosu i popularności. Facebook może stać się dla firmy efektywnym narzędziem marketingowym, jeśli tylko wiemy w jaki sposób go wykorzystać. Samo prowadzenie fanpage na FB może jednak nie być takie proste, jak się pozornie wydaje. Jeśli ma generować wysokie statystyki, które przyczynią się do […]

Google Ads- czy warto przetestować taką kampanię?

Wśród wielu dostępnych opcji związanych z reklamą w sieci można znaleźć chociażby jakże popularny system Google Ads, który określany był wcześniej jako Google Adwords. Za pośrednictwem tego systemu można stworzyć wiele różnych kampanii, których monitorowanie jest możliwe dzięki analityce internetowej. Czy rozpoczęcie reklamowania strony właśnie od takiej kampanii jest dobrym pomysłem? Jak najbardziej, zwłaszcza, że […]

Inwestycja w pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron jest formą marketingu internetowego, dzięki której można wypromować swoją stronę. Nowa strona, która dopiero pojawiła się w sieci najprawdopodobniej nie generuje zbyt dużego ruchu użytkowników, ale też bardzo często nawet i strony, które już dłużej są w sieci nie są w stanie same z siebie wygenerować dla nas zadowalających statystyk. Mimo wszystko trzeba […]

Czym jest user interface i czy bardzo różni się od user experience?

Te dwa pojęcia często można usłyszeć w kontekście projektowania stron internetowych. Każdy chciałby, aby dało się wycisnąć z jego strony firmowej jak najwięcej- jak największe zainteresowanie użytkowników, jak najwięcej zapisań do newslettera, jak najwięcej konwersji. Odpowiednio zaprojektowana strona internetowa, zgodna zarówno z UI jak i z UX może nam to zagwarantować. Jednakże, jak zatroszczyć się […]

Przewiń do góry