Blog

Startujemy z reklamą w Google Ads

Idealna kampania na start dla firm, które właśnie rozpoczęły swoją działalność i które dopiero niedawno umieściły w sieci swoją stronę internetową to właśnie kampania realizowana w Google Ads, które dawniej było też znane pod nazwą Google AdWords. Umożliwia ona promowanie biznesu na wielu płaszczyznach. Jedną z największych zalet tego systemu reklamowego jest to, że można […]

Dieta przedsiębiorcy – grzechy i dobre wzory

Czy prowadzenie biznesu i zdrowe odżywianie idą w parze? Czy przedsiębiorcy odżywiają się zdrowo? Jakie błędy w odżywianiu osób prowadzących działalność gospodarczą pojawiają się najczęściej? Jak ich uniknąć i jak zdrowo się odżywiać? Rola wyglądu w biznesie jest ważna, a zdrowie to warunek dobrego wyglądu. Oto kilka wskazówek. Czy przedsiębiorcy odżywiają się zdrowo? W zasadzie […]

Jak prowadzić stronę firmową na Facebooku?

Obecność w mediach społecznościowych jest dla wielu firm szansą na zyskanie rozgłosu i popularności. Facebook może stać się dla firmy efektywnym narzędziem marketingowym, jeśli tylko wiemy w jaki sposób go wykorzystać. Samo prowadzenie fanpage na FB może jednak nie być takie proste, jak się pozornie wydaje. Jeśli ma generować wysokie statystyki, które przyczynią się do […]

Google Ads- czy warto przetestować taką kampanię?

Wśród wielu dostępnych opcji związanych z reklamą w sieci można znaleźć chociażby jakże popularny system Google Ads, który określany był wcześniej jako Google Adwords. Za pośrednictwem tego systemu można stworzyć wiele różnych kampanii, których monitorowanie jest możliwe dzięki analityce internetowej. Czy rozpoczęcie reklamowania strony właśnie od takiej kampanii jest dobrym pomysłem? Jak najbardziej, zwłaszcza, że […]

Inwestycja w pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron jest formą marketingu internetowego, dzięki której można wypromować swoją stronę. Nowa strona, która dopiero pojawiła się w sieci najprawdopodobniej nie generuje zbyt dużego ruchu użytkowników, ale też bardzo często nawet i strony, które już dłużej są w sieci nie są w stanie same z siebie wygenerować dla nas zadowalających statystyk. Mimo wszystko trzeba […]

Czym jest user interface i czy bardzo różni się od user experience?

Te dwa pojęcia często można usłyszeć w kontekście projektowania stron internetowych. Każdy chciałby, aby dało się wycisnąć z jego strony firmowej jak najwięcej- jak największe zainteresowanie użytkowników, jak najwięcej zapisań do newslettera, jak najwięcej konwersji. Odpowiednio zaprojektowana strona internetowa, zgodna zarówno z UI jak i z UX może nam to zagwarantować. Jednakże, jak zatroszczyć się […]

Marketing internetowy- dla przedsiębiorców i nie tylko

W jaki sposób zdobyć popularność i systematycznie docierać do coraz szerszego grona odbiorców? Jest to marzenie nie tylko przedsiębiorców, ale i ludzi, którzy chcą dzielić się swoimi pasjami i rozwijać swoje zainteresowania. Tutaj z pomocą przychodzi marketing cyfrowy i przeróżne działania w sieci, które mogą wykazać się bardzo dużą skutecznością. Sam marketing internetowy pozwala też […]

Czy strona oparta o WordPress to dobry pomysł?

Posiadanie własnej strony internetowej jest marzeniem wielu osób. Czasem jest ona potrzebna do tego, aby rozkręcić własną firmę. Innym razem chcielibyśmy taką stronę mieć, aby móc realizować własne pasje. Czasem jednak sprawdzając oferty napisania takiej strony od zera spotykamy się z kwotami kilku tysięcy złotych i dochodzimy do wniosku, że raczej nie będziemy w stanie […]

Inwentaryzacje

Ważne dla działalności zakładu, zapasy są to produkty, które firma posiada na swoim terenie lub także towary wysyłane do osób trzecich. Zapasy odgrywają ważną rolę w sprawnym funkcjonowaniu biznesu firmy, ponieważ pełnią rolę bufora między produkcją a realizacją zamówień klientów. Inwestorzy mogą znaleźć dane o zapasach w publicznych zgłoszeniach spółki na jej stronie internetowej poświęconej […]

Przewiń do góry